Rozpis závodu

Mezinárodní cyklistický závod žen Gracia Orlová

1. 5. – 4. 5. 2025

POŘADATEL ZÁVODU

Organizační výbor GRACIA ČEZ-EDĚ (Česká republika)

SEKRETARIÁT ZÁVODU

Organizační výbor GRACIA ČEZ-EDĚ

Na Stuchlíkovci 628
Orlová – Lutyně
735 14
info@graciaorlova.cz

DATUM A MÍSTO KONÁNÍ

1.5. – 4. 5. 2025
Orlová

ŘEDITEL ZÁVODU

Petr Koláček
+420 724 468 764
petr.kolacek01@centrum.cz

HLAVNÍ ROZHODČÍ

? ?
Commissaire International UCI
123 456 789
12@12.com

SBOR ROZHODČÍCH

Jiří Štastný
MOTO

Ondřej Majerčík
MOTO

Jan Starý

Petr Glogar

Pavel Raus

Jaromíra Vráblová

BEZPEČNOSTNÍ MANAŽER

Václav Uvíra
+420 605 448 770
info@graciaorlova.cz

VELITEL TRATĚ

Tomáš Hanák
+420 603 851 297
cyklistika@banik-havirov.cz

KANCELÁŘ ZÁVODU

Dům kultury Orlová
Osvobození 796
Orlová – Lutyně
735 14

Otevírací doba:
30. 4. 2025 – 15:00 – 20:00
1. 5. 2025 – 8:00 – 12:30
4. 5. 2025 – 7:30 – 12:00

PŘIHLÁŠKY

Zašlete na sekretariát závodu jmenovitě na oficiálním tiskopise UCI, včetně uvedení data narození, kódu UCI, čísla licence, požadavků na ubytování závodnic a doprovodu nezpozději do 31. 3. 2025.

PODMÍNKY ÚČASTI A STARTU

Všichni účastníci závodu musí mít platnou licenci cyklistické federace na rok 2025 a na požádání se s ní prokázat. Závodu se mohou zúčastnit UCI Women’s World Teams (max. 3), UCI Women’s Continental Teams, UCI Cyclo-cross Professional Teams, Národní týmy, regionální a klubové týmy a mix týmy žen podle odstavce 2.1.005 pravidel UCI. Podle odstavce 1.2.052 pravidel UCI musí každé národní, zahraniční regionální a klubové družstvo vlastnit a předložit povolení ke startu vydané jejich národní federací. Dle článku 2.2.003 pravidel UCI startují 4 – 6 členná družstva složená ze závodnic ročníku 2006 a starší, mladší závodnice mohou startovat na základě písemného potvrzení národní federace podle odstavce 2.6.004 pravidel UCI. Všichni účastníci musí mít platný cestovní pas, případně jiný osobní doklad. Je nutno splňovat vízovou povinnost!

PREZENTACE

Příjezd všech účastníků je 30. 4. 2025. Závodnice všetně doprovodu předloží potvrzení o zdravotním pojištění. Každý účastník, včetně doprovodu, uhradí při prezentaci, nebo převodem na náš účet, částku ve výši 190 EUR, na částečnou úhradu nákladů.

UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ

Zajišťuje na své náklady pořadatel pro přihlášené závodnice a doprovod (6 + 3) v jim určeném stravovacím a ubytovacím zařízení. Další osoby si vše hradí v plné výši. Stravování a ubytování započne 30. 4. 2025 večeří a končí obědem 4. 5. 2025. Pořadatel nezajišťuje dietní, popřípadě jinou atypickou stravu.

TRAŤ ZÁVODU

1. etapa

2. etapa

3. etapa

4. etapa

5. etapa